Produkty oferowane przez Wino i Przyjaciele – sklep oraz importer win online niezwykle rzadko posiadają jakieś wady, ale to się zdarza.
Aby zareklamować lub zwrócić (zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru) zakupiony towar postępuj zgodnie z następującymi. krokami:
1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz rodzaj wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację lub zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:
Wino i Przyjaciele
Czajkowskiego 55
38-400 Krosno
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji dot. Reklamacji i Zwrotu – wejdź na stronę: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/