Zamówienia – na skróty

Zamówienia – na skróty

Zamówienia przez stronę – wybierz wino, dodaj do koszyka, przejdź do podsumowania i uzupełnij formularz swoimi danymi

Wybierz sposób płatności – za pobraniem lub przy wcześniejszym przelewie.

Następnie czekaj na maila z dalszymi instrukcjami. Zostanie on wysłany na podany przez Ciebie adres mailowy. Zazwyczaj wysyłamy maila w przeciągu kilkunastu minut; jeśli jednak mail nie przyjdzie w ciągu 24 godzin – skontaktuj się z nami (mail, telefon) oraz sprawdź folder spam.

W mailu z witryny @winoiprzyjaciele otrzymasz szczegóły związane z zamówieniem. Na ten mail możesz wysyłać pytania dotyczące zamówienia – na życzenie np. numer przesyłki do śledzenia.

Opcja „za pobraniem”

W mailu wysłanym przez naszego pracownika zostaniesz poproszony o potwierdzenie zamówienia. Prosimy, byś odpowiedział na ten mail np. słowami „Potwierdzam”, „Potwierdzam zamówienie”. Mail ze słowem „potwierdzam” uruchamia naszą machinę – wysyłamy paczkę. Kurier dostarczający paczkę pobierze od Ciebie wartość zamówienia.

Opcja „przy wcześniejszym przelewie”

Po otrzymaniu maila od naszego pracownika wpłać kwotę (wartość zamówienia) na nasze konto. W tytule przelewu wpisz numer zamówienia. Paczki wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.

Potrzebujesz błyskawicznej wysyłki? Napisz o tym w mailu – możesz opłacić zamówienie przez BLIK –  skontaktujemy się telefonicznie w godzinach otwarcia sklepu.

Co jeśli chcę zmienić zamówienie?

Możesz je zmienić w kontakcie mailowym z naszym pracownikiem lub telefonicznie.

Opłata za wysyłkę win po opłaceniu przelewem (lub BLIKiem) wynosi 20 zł, przesyłka za pobraniem: 25 zł. Zamówienia poza teren Polski wyceniane są indywidualnie. Wysłany towar przychodzi bezpiecznie zapakowany na adres podany w kaflu „dane do wysyłki”.

Chcesz otrzymać fakturę? Napisz o tym w „wiadomości dla sprzedającego” lub w mailu do naszego pracownika.

Prowadzisz restaurację / hotel / bar i kupujesz alkohol do dalszej odsprzedaży – skontaktuj się z nami przed zakupem.

Jak szybko realizujemy zamówienie?

Opcja „za pobraniem”

Paczka wysyłana jest w ciągu dwóch dni roboczych od mailowego potwierdzenia zamówienia

Opcja „przy wcześniejszym przelewie”

Paczka wysyłana jest w ciągu dwóch dni roboczych od chwili zapłaty.

Po otrzymaniu paczki sprawdź jej zawartość w obecności kuriera – w razie uszkodzeń lub braków spisz protokół szkody i koniecznie zrób zdjęcia.

Towar pakowany jest pod nadzorem kamer.