Zamówienia – na skróty

Zamówienia – na skróty

Zamówienia przez stronę – wybierz wino, dodaj do koszyka, przejdź do podsumowania i uzupełnij formularz swoimi danymi

Wybierz sposób płatności – za pobraniem lub przy wcześniejszym przelewie.

Następnie czekaj na maila z dalszymi instrukcjami. Zostanie on wysłany na podany przez Ciebie adres mailowy. Zazwyczaj wysyłamy maila w przeciągu kilkunastu minut; jeśli jednak mail nie przyjdzie w ciągu 24 godzin – skontaktuj się z nami (mail, telefon) oraz sprawdź folder spam.

W mailu z witryny @winoiprzyjaciele otrzymasz szczegóły związane z zamówieniem. Na ten mail możesz wysyłać pytania dotyczące zamówienia – na życzenie np. numer przesyłki do śledzenia.

Opcja „za pobraniem”

W mailu wysłanym przez naszego pracownika zostaniesz poproszony o potwierdzenie zamówienia. Prosimy, byś odpowiedział na ten mail np. słowami „Potwierdzam”, „Potwierdzam zamówienie”. Mail ze słowem „potwierdzam” uruchamia naszą machinę – wysyłamy paczkę. Kurier dostarczający paczkę pobierze od Ciebie wartość zamówienia.

Opcja „przy wcześniejszym przelewie”

Po otrzymaniu maila od naszego pracownika wpłać kwotę (wartość zamówienia) na nasze konto. W tytule przelewu wpisz numer zamówienia. Paczki wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.

Co jeśli chcę zmienić zamówienie?

Możesz je zmienić w kontakcie mailowym z naszym pracownikiem lub telefonicznie.

Zamówienia powyżej 300 zł wysyłamy za darmo. Do zamówień poniżej 300 zł doliczamy koszt wysyłki (20 zł). Zamówienia poza teren Polski wyceniane są indywidualnie. Wysłany towar przychodzi bezpiecznie zapakowany na adres podany w kaflu „dane do wysyłki”.

Chcesz otrzymać fakturę? Napisz o tym w „wiadomości dla sprzedającego” lub w mailu do naszego pracownika.

Prowadzisz restaurację / hotel / bar i kupujesz alkohol do dalszej odsprzedaży – skontaktuj się z nami przed zakupem.

Jak szybko realizujemy zamówienie?

Opcja „za pobraniem”

Paczka wysyłana jest w ciągu dwóch dni roboczych od mailowego potwierdzenia zamówienia

Opcja „przy wcześniejszym przelewie”

Paczka wysyłana jest w ciągu dwóch dni roboczych od chwili zapłaty.

Po otrzymaniu paczki sprawdź jej zawartość w obecności kuriera – w razie uszkodzeń lub braków spisz protokół szkody i zrób zdjęcia.

Towar pakowany jest pod nadzorem kamer.